Info Kaarten bestellen

De voorstellingen die u op deze website ziet staan zijn voor iedereen toegankelijk. Vrienden hebben het eerste recht op een entreekaart en kunnen de kaart tegen een zeer gereduceerd tarief verkrijgen.

 

  1. Wij bieden de mogelijkheid om toegevoegd te worden aan het bestand "herinneringsmail". Deze groep krijgt ca. twee week voor de voorstelling een bericht dat er een voorstelling of workshop plaats gaat vinden. Indien u interesse heeft, dient u deze e-mail te beantwoorden (reply) met daarin het verzoek voor het aantal kaarten. Wij verzoeken u uw naam door te geven en bestelt u ook kaarten voor een ander, dan ook graag deze na(a)m(en) vermelden. Doe dit uiterlijk de zondag vòòr de voorstelling. Zonder tegenbericht liggen de kaarten de avond van de voorstelling voor u klaar. Vrienden hebben voorrang op niet-vrienden.
  2. U komt de maandagavond voorafgaand aan de voorstelling naar "Ons Dorpshuis" tussen 19.00 en 19.30 uur. U kunt de kaarten daar verkrijgen.
  3. U kunt de kaarten direct bestellen onderaan de betreffende voorstelling of een mailtje te sturen naar info@dorpshuisannnen.nl onder vermelding van uw naam en het aantal kaarten en om welke voorstelling het gaat.  Bestelt u ook kaarten voor een ander, dan ook graag deze na(a)m(en) vermelden. De betaling kan op de dag van de voorstelling.

 

Hoe wijzen wij kaarten toe?

  • Vrienden hebben voorrang op niet-vrienden.
  • Op de maandagavond voorafgaand aan de voorstelling weten wij hoeveel kaarten er via internet gereserveerd zijn en bepalen wij hoeveel kaarten er nog verkocht kunnen worden.
  • Indien er na maandagavond kaarten “over" zijn, dan kunnen deze ook verkocht worden aan niet-vrienden. 

Betaling van kaarten?

  • De kaarten die op de maandagavond gekocht worden, dienen direct afgerekend te worden. Kaarten die via internet besteld worden dienen op de avond van de voorstelling betaald te worden. U kunt bij ons helaas niet pinnen.

Afzeggen, niet komen opdagen?

  • Natuurlijk kan het voorkomen dat er een dringende reden is waarom u de voorstelling niet kunt bezoeken. Geeft u dit graag zo snel als mogelijk aan ons door. Als wij uw kaart alsnog aan een ander kunnen verkopen, krijgt u uw geld terug. Lukt dit niet dan kunnen wij de kaart(en) niet restitueren. Indien u een kaart via e-mail besteld en niet op komt dagen, houden wij ons het recht voor, u de toegangsprijs alsnog in rekening te brengen.

Direct kaarten bestellen